آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)
آموزش زبان .مدرسه راهنمایی  امام حسین (ع)  شوش دانیال ( ع)

آموزش زبان .مدرسه راهنمایی امام حسین (ع) شوش دانیال ( ع)

ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه‌ها را. ( امام علی)

نکات درسی درس 7 کتاب سوم

نکــات درســــی درس 7 کتاب ســـوم :


درس هفتم درباره ی استفاده از افعال کمــکــی can و may و should می باشد .

الف: can به معنی توانستن می باشد .علاوه بر این برای اجازه خواستن نیز استفاده می شود.

ب : may به معنی ممکن بودن یا اجازه خواستن می باشد و برای همین کارها هم بکار می رود .

ج : should به معنای باید و برای اجبار در انجام در جمله استفاده می گردد .

برای سوالی جای این افعال کمکی با فاعل عوض می شوند.
برای منفی بعد اینها not استفاده می شود .
چند نمو نــه :
1.They can drive a car in the street .
Q:Can they drive a car in the street ?
N:They cannot drive a car in the street .
2.He may study his lessons at classroom .
Q:May he study his lessons at classroom ?
N:He maynot study his lessons at classroom.
3.Reza and Maryam should say their prayers every day .
Q: Should they say their prayers every day ?
N:Reza and Maryam shouldnot say their prayers every day .

نکته : مخفف منفی shouldn’t can’t اما may مخفف منفی ندارد .همان maynot میباشد 

نظرات 2 + ارسال نظر
دانیال چگنی پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام اقای حجتی فرد ... حالتون خوبه ؟؟ . نمیدونم منو یادتون میاد یا نه ولی ما که شمارو فراموش نکردیم .. امیدوارم حالتون خوب باشه .امسال کنکور میدیم . اقا دعا کن واسمون که رشته ی خوبی قبول بشیم ..
دست بوس شما و دانش اموز کوچیک دوم راهنمایی شما دانیال چگنی/

سلام


پسر خوب من هیچوقت شما را فراموش نمی کنم

تلاشتو بیشتر کن بدون قبولی انشاا......

دوباره بهم سر بزن خیلی خوشحال میشم

علی وفادار سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

با سلام خدمت شما دبیر ارجمند جناب وبلاگتون عالیه عالیه واقعا دستتون درد نکنه این وبلگ برای یادگیری خیلی خوب بود من خیلی چیز ها ازش یاد گرفتم و تونستم دوباره توضیحات توی کلاس رو اینجا مرور کنم دوبار هم تشکر میکنم دانش ْاموز شما علی وفادار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد